הקניות ברשת כובשות את השוק

שלום לקניונים: הקניות ברשת כובשות את השוק

למעלה מ-2.5 מיליון ישראלים ביצעו קניות באינטרנט השנה, יותר מ-1.3 חשבונות פייפל הם בבעלות ישראלים, ולמעלה מ 90% מהישראלים ביצעו בשנה החולפת לפחות רכישה אחת אונליין (ע"פ סקר tns 2013). קצב הצמיחה בישראל ובעולם שומר על שיעור גידול דו ספרתי, והערכות של חברת פייפל הן שבין 2014 ל-2017 יגדל היקף הרכישות המקוונות פי שבעה.שלום לקניונים: הקניות ברשת כובשות את השוק
ע"פ פייפל, פרופיל השימוש הישראלי איננו שונה מהותית מהפרופיל הממוצע. אנו בד"כ מתחילים בקניות קטנות, של כיסוי לסמארטפון או גאדג'ט קטן. משם, אחרי תהליך התרגלות ונינוחות, אנו ממשיכים לפריטים יקרים יותר כמו סמארטפונים, ביגוד והנעלה (שמהווים יחד 57% מכלל קניות הישראלים ברשת), ואפילו חלקי רכב (כ-5% מסך הקניות). בהתחשב במגמה העולמית ובנטייה של ישראל לאמץ ולהמציא טכנולוגיות סביר יהיה להניח שהמגמה תמשך.
[clear]
בחינת פערי המחירים מבהירה שלא מדובר באופנה חולפת, אלא באלטרנטיבה איכותית שמהווה פתרון להתמודדות לפחות עם חלק מבעיות יוקר המחייה. בכל הקשור למוצרי אלקטרוניקה ואופנה למשל, פערי המחירים מגיעים לעשרות אחוזים. למי שחושב שחוויית הקניה והצורך למדוד בגדים מהווה מכשול, הנה עוד נתון מעניין – אחד מפריטי הלבוש לנשים, ודווקא מהמוקפדים והיוקרתיים שבהם, זוכה לזינוק אדיר משנה לשנה בהיקף וכמות הרכישות. מדובר בלא אחרת משמלת כלה, פריט שיכול להגיע לעשירית ממחירו בארץ. גם אופנת גברים, אקססוריז לנשים ונעלי ספורט הנם תחומים הנמצאים בנסיקה מתמדת בעולם קניות האופנה המקוונות.
אולי יעניין אתכם

תגובות סגורות.


חשוב לדעת: המבצעים אשר מפורסמים באתר מוגבלים בזמן ובמלאי. במידה וקיבלתם מחיר שונה ממה שנכתב, אתם מוזמנים להשאיר תגובה לפוסט ואנו נעדכן לגבי חידוש המבצע.
המרת המחיר מדולרים לשקלים מחושבת לפי שער יציג נכון למועד כתיבת הפוסט.