Aliexpress – top

כל מה שרציתם לשאול על אתר עליאקספרס (Aliexpress)

כל מה שרציתם לשאול על אתר עליאקספרס (Aliexpress)

מה הכי חשוב לדעת ?

1. זמן ההגנה מוגבל. – (למשל משלוח חינם לישראל לרוב מוגן ל – 39 או 60 ימים).
2. אם פתחתם Dispute ההגנה תימשך כל עוד הוא פתוח , אבל תגמרברגע שהוא יסגר.
3. כשפונים למוכרים או לשירות הלקוחות מומלץ לכתוב קצר וברור.
תקשורת ברורה עוזרת בכל סוגי הפניות גם לצד שלנו וגם לצד שלהם.
4. אי אפשר לדרוש החזר מלא בלי להחזיר את המוצר על חשבונינו.
5. חברת עליאקספרס לא נוגת במוצרים . הם רק מספקים את הפלטפורמה ואת מערכת ההגנה . למוכרים יש דירוג ונקודות שכדאי להכיר.

איך לבדוק את מצב ההזמנה ולעקוב אחרי החבילה ?

• את סטטוס ההזמה ניתן לראות בפרטי ההזמנה ברשימת ההזמנות באתר , (כולל פרטים על החזרים בחוצץ הפיננסי).

• מספר מעקב ריק לקראת סוף הזמן המקסימלי של השילוח , הינו מצא חרגיש שדורש פתיחת דיספיוט.

• מספר מעקב ריק עד 10 ימים מיציאת המשלוח זה מצב תקין.

• מספר המעקב נמצא בפרטי ההזמנה וניתן לבדוק אותו באתר 17TRACK

• אם מספר ההזמנה מתחיל ב- AE ניתן לבדוק אותו באתר : Global Order Tracking

• יש מוצרים זולים שנשלחים בלי מספק מעקב תקין.

• אם תקופת ההגנה עומדת להסתיים יש לפתוח דיספיוט.

מה לעשות אם המוצר שקיבלנו שונה מהתאור או הגיע מוצר פגום ?

• אם המוצר לא תואם את התיאור או שהמוצר הגיע פגום , צריך לפתוח Dispute ולבקש החזר.

• אם כמות הפריטים שגויה, חשוב לפתו דיספיוט ולצלם את החבילה כולל הפריטים כדי להוכיח על חוסרים. צילום שקיבלת החבילה עם הפריטים עוזר גם כן.

 

קרדיט לפייסבוק של עלי אקספרס ישראל.

אם יש לכם שאלות , אתם מוזמנים לשאול פה בתחתית הדף או בעמוד הפייסבוק של אתר iBuyer

פוסטים קשורים :

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *